• 3 jaar RTV Stegeman garantie
  • Thuisbezorging en installatie aan huis
  • Eigen technische dienst


    Klachten en opmerkingen

    Wij werken er hard aan om onze klanten tevreden te houden. Heeft u opmerkingen of suggesties om onze dienstverlening (online of offline) te verbeteren? Laat het ons weten via [email protected] of via ons contactformulier. We danken u bij voorbaat voor uw reactie!

    Klachten

    Heeft u onverhoopt een klacht over onze diensten en/of producten, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via ons contactformulier. We zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen met een inhoudelijke reactie komen. Dit doen we via de mail of telefonisch.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »